Instrukcja procedowania dodatków specjalnych przez Process Portal w ramach CKP
Aplikacja AP.12.02 – korespondencja wewnętrzna
- Zgłaszający sprawę à osoba odpowiedzialna (np. Koordynator studiów, Sekretarz kursu, pracownik CKP)
- Temat pisma w sprawie à dodatek (J. Kowalski, kurs podypl. LUB J. Kowalski, studia podypl.)
- Wybierz typ załączanego dokumentu à gotowy plik PDF o nazwie np. J. Kowalski, kurs podypl. LUB J. Kowalski, studia podypl.,
– w przypadku posiadania przez pracownika, którego dotyczy dodatek elektronicznego podpisu kwalifikowanego, proszę dołączyć podpisany dokument,
– w przypadku braku ww. podpisu, proszę dołączyć plik bez podpisu,
– WSZYSTKIE pola dodatku muszą być wypełnione (np. data w prawym górnym rogu).
- 4. Podmiot odpowiedzialny za realizację sprawy à Dział Spraw Osobowych.
- Wskazanie Akceptanta Dokumentów:
– jako pierwszy à pracownik CKP odpowiedzialny za dany kurs czy studia,
– jako drugi à dysponent środków: Kamila Marat-Murgrabia,
– dalszych akceptantów wskazuje Dział Spraw Osobowych.
- Podpisanie /zakończenie obiegu dodatku à
– w przypadku podpisania dodatku elektronicznym podpisem kwalifikowanym, proces kończy się bez konieczności przesyłania dodatku w formie papierowej,
– w przypadku braku elektronicznego podpisu kwalifikowanego, Dział Osobowy przekazuje mail do osoby zgłaszającej, z prośbą o uzyskanie oryginalnego podpisu wykonawcy. Podpisany odręcznym podpisem dodatek w 2 egzemplarzach w formie papierowej należy niezwłocznie przekazać do siedziby
CKP, ul. Narutowicza 60, 90-136 Łódź.
UWAGA! Dodatki należy procedować PRZED wykonaniem zleconego zadania z odpowiednimi datami.
UWAGA!!! Pracownik nie powinien prowadzić kursu w okresie swojej nieobecności na Uczelni (np. urlopu wypoczynkowego, zwolnienia lekarskiego, urlopu macierzyńskiego, rodzicielskiego itd.) ponieważ osoba przebywająca na usprawiedliwionej nieobecności, nie może otrzymać wypłaty wynagrodzenia za okres, który pokrywa się z jej nieobecnością.
Zespół CKP UM w Łodzi
Opublikowano: 1 grudnia 2021